Respektující komunikace s klientem sociální služby

  • Cena 1.150Kč
  • Termín 2. 6. 2020
  • Lektor Mgr. Šárka Vlčinská

Pozvánka: ZDE

Číslo akreditace MPSV: A2019/1011-SP/PC (8 hodin)

Pro koho je kurz určen: pracovník v sociálních službách, sociální pracovník

Místo konání kurzu:

Sociální akademie, Tovární 2114/11, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory (Mapy.cz)

Možnost parkování přímo před budovou pouze na vyznačených místech – CSSO Ostrava (jen 6 míst)

Náplň kurzu:

V rámci kurzu se účastníci seznámí se širokým spektrem komunikačně náročných situací, se kterými se mohou při práci v oblasti sociálních služeb setkat a rozšíří své dovednosti reagovat na ně respektujícím způsobem. Pozornost je věnována rovněž různým komunikačním znevýhodněním klientů sociálních služeb, odstraňováním chyb a mýtů s nimi souvisejícím a hledáním způsobů, jak si porozumět. Kurz je interaktivní, zaměřený na řešení modelových situací, praktický nácvik. Vede tak účastníky k sebereflexi, uvědomění si vlastních chyb, kterých se v komunikaci dopouští.

Po splnění podmínek kurzu dostane účastník osvědčení a v průběhu kurzu pro něj bude zajištěno drobné občerstvení.

 

Stáhněte si AKTUÁLNÍ NABÍDKU KURZŮ a CELKOVOU NABÍDKU KURZŮ pro pracovníky v sociální oblasti: ZDE

PŘIHLAŠUJTE SE PROSÍM FORMOU PŘIHLÁŠKY, KTERÁ JE VE SHODĚ S NOVELOU ZÁKONA O OSOBNÍCH ÚDAJÍCH (GDPR): ZDE

Máte dotaz?

Děkujeme našim partnerům za podporu.